Hyundai de tanıtım filmi ile ile gili yapılan basın açıklamasında;
Temelleri 1995 yılında atılan Hyundai Assan İzmit Fabrikamız, 2 yıl gibi kısa bir sürede yani 1997 yılında büyük bir açılış töreniyle üretime başlamıştı. Türkiye ekonomisine gerek ihracat geliri gerekse istihdam bakımından sürekli katkıda bulunan ve bulunmaya devam edecek olan Hyundai Assan, 2017 yılında bambaşka bir heyecanı yaşıyor.
Üretime başlamamızın yirminci yılını kutladığımız Eylül ayını büyük bir coşkuyla kutluyoruz. Eylül ayında yapacağımız etkinlikler ve projelerde “20.Yıl” vurgusunu yaparken aynı zamanda markamızın imajına ve satışlarımıza da katkıda bulunmayı amaçlıyoruz.
Kurban Bayramı süresince büyük bir yankı uyandıran filmimiz, şimdiye kadar 10 milyon kişi tarafından izlendi ve binlerce paylaşım aldı. Şimdiyse daha büyük bir prodüksiyonla hazırladığımız yepyeni bir filmle daha tüketicilerin karşısına çıkıyoruz. Marka imajımızı arttırmak ve Türk tüketicisi ile kurduğumuz köklü bağı güçlendirmek adına “Üretimde 20.Yıl” vurgulu filmimizin de oldukça ses getireceğine inanıyoruz.
Filmde Türk ve Koreli iki çocuğun, fabrikada çalışan babaları ile bir gün işe gitmeleri, ilginç bir üretim fikrine neden olur. Fabrika koridorlarında oyuncak arabalarıyla oynarken birden Kore Savaşı Hatıra Duvarı’na denk gelirler ve savaştaki Türk ve Koreli askerlerin dayanışmasına tanık olurlar. Fabrikadaki hatlara da giren çocuklar, daha sonra bu eşsiz üretimden esinlenerek kendilerine kartondan bir otomobil yapmak isterler. Bu filmde anlatılmak istenen, her iki ulusun kardeşçe ve omuz omuza verdikleri savaş mücadelesi, dostluk, ve gönül bağı. Ayrıca yerel üretimle beraber her iki ülkenin ekonomisine ve halkına yapılan hizmetlerdir.
Yeni filmimizi bugün itibariyle sosyal medya kanallarımız üzerinden paylaştık. Sosyal medya haricinde sinemalarda da gösterime alacağımız filmimizi siz değerli Hyundai Ailesi ile paylaşmaktan dolayı gurur duyarız. Herkesin beğeneceğini ümit ettiğimiz filmimizi aşağıdaki linkden izleyebilirsiniz.
Tüm Türk halkını kucakladığına inandığımız bu filmin ‘en sevilen marka’ olma yolculuğumuzda önemli bir adım olduğuna inanıyoruz. Biz her zaman olduğu gibi, filmimizi geniş kitlelere ulaştırmaya hedefliyoruz ancak Hyundai Ailesi olarak sizlerin de kendi hesaplarınızdan bu filmi mümkün olduğu kadar tüm tanıdıklarınızla paylaşmanızı rica ediyoruz.
Değerli desteklerinizi bekliyor, bu vesile ile hepinize sağlıklı, mutlu ve bol kazançlı nice yıllar diliyoruz.
Teşekkürler,